Bimbo.

Sitter och varvar ner framför datorn, tuggar på en banan och dricker glögg te. Jag har precis kommit hem från bion där jag sett tredje och sista filmen i Stieg Larson triologin. Det är som valigt när man läst boken före, boken var mycket bättre. Jag har lite svårt för filmer som innhåller långa rättegångsscener, det blir liksom lätt lite dravligt. Men jag förtjänar endå en guldmedalj för jag lyckades hålla mig vaken genom HELA filmen, pappa gick det sämre för, men någonstans ska man väl ha ärvt sina dåliga egenskaper från?

Var till frissan igår, hade tänkt göra slingor åt det mörkare hållet men gav endå frisörskan lite fria händer och hon skrek rakt ut när jag talade om min plan. Tydligen så var "den kalla tonen i mina toppar underbar mot mina ögon". Jaha, sagt och gjort. Nu är jag ännu dummare och blondare än förut. Och faktum är att jag älskar det!

 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det där blev ju hur snyggt som helst! Som jag alltid har sagt; brunögda passar jätte bra i blont hår, framhäver ögonen så bra. wiiiee nu ses vi snart! :)

2009-12-09 @ 17:53:06
Postat av: Loonita

Schnygging!

2009-12-09 @ 22:33:06
URL: http://monki.webblogg.se/
Postat av: Legally blonde

Aw, sjukt snyggt!

2009-12-10 @ 04:34:39
URL: http://pellan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0