Julbord & Partaj.

För andra.
Jag gruvar mig inför kvällen. Börjar jobba tre, då är det julbord för 250 personer sen när folk har ätit färdig så är det bara att snabbt som ögat sadla om och så är det Lucia-nattklubb som gäller fram till 02.00, och inte får man gå hem för att allt folk lämnat lokelen. Nej, då skall det städas, i fjol tror jag att jag var hemma runt sexsnåret på morgonen... Tro mig, jobbet skulle vara mycket lättare om inte jag alltid blev så jäkla trött runt midnatt, samtidigt som gästerna blir "överförfriskade" och börjar prata om det ena mer orelevant än det andra!
Missförstå mig rätt, jag trivs som fisken i vattnet på jobbet, det är bara det att man aldrig riktigt kan förutspå kvällar som denna, det enda man vet är att man kommer att jobba på 110% i minst 12 timmar...

Dusch, och spackel.   

Kommentarer
Postat av: Loonin

Ooo, I know that too well! Extra härligt blir det när de överförfriskade besökarna dessutom ska spy eller på annat sätt härja sönder lokaler och toaletter! Mysigt!



:)



Kramar

2009-12-13 @ 16:53:02
URL: http://monki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0