Dagen då jag blev slagen, trångsynt och konservativ.

Alina har bokstavligen bankat skiten ur mig. Nej, vänta inte helt bokstavligen - Hon har slagit mig som tusan, men skiten stannade i kroppen! Alltså; vi har varit på Punsh out tillsammans. Troligtvis det jobbigaste jag gjort på MYCKET länge...

Jag gjorde precis ett personlighetstest på internet. Det baseras på "big-five" teorin som flitigt används av beetendepsykologer. Teorin behandlar fem personlighetsdrag som anses vara det dom viktigaste för den totala personligheten hos en individ dvs. hurvida man är extrovert eller introvert, hur mycket man bryr sig om andra (agreeableness), hurpass emotionellt stabil man är, om man är välorganiserad (conscientiousness) och om man är öppen för nya upplevelser. Lägst fick jag på skalan "oppenness to new expirience", endast 7%. Jag citerar "Personer med låga poäng tendaerar att vara trångsynta, ha ordinära intressen, ha svårt att fånga nyanser, slutna och konservativa" - Så då vet ni det, bäst att inte komma med förslag om att hitta på något eller förvänta sig att jag vill göra något nytt, jag är tydligen inte riktigt lagd åt det hållet, jag föredrar att trampa på i samma trygga hjulspår och gud nåde om jag måste ändra på en åsikt av någon anledning!
Högst poäng fick jag på "Conscientiousness", 95%, då ska man tydligen vara noggrann, duktig på att arbeta och pålitlig...


Prova själv: www.outofservice.com/bigfive/

Kommentarer
Postat av: Jessica

men va fååån inte kan utrikiska annars hade jag gjort de där teste

2010-02-12 @ 13:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0