Färdig!

Tro det eller ej men efter en helg av samlande, städande och plockade så är jag nu officellt inflyttad; inte en enda flyttkartong/väska/kasse är ouppackad och redan nu börjar min lilla våning här i Röbäck kännas som hemma. "Hemma hos Emma" - Hur ska det gå? Kommer jag att klara av att anpassa mig till ett liv där mina tillhörigheter inte är utspridda i olika väskor som jag kånkar från A till B och sedan vidare till C och D? Only time can tell...
Just nu njuter jag iaf.

Jag njuter däremot av den jäkla förkylning som slagit mig med enorm kraft, inte heller njuter jag av det faktum att hallen är full av kartonger med förre boendens tillhörigheter som han "glömt" att packa ur skåpen, skämes! 

Resen av veckan skall jag ägna åt tenta-plugg samt att med ljus och lyckta leta reda på den perfekta matten både till mitt "vardagsrum" och mitt sovrum!
Nu; Engelska och "Where Are You Going Where Have You Been? av Joyce Carol Oates.

Kommentarer
Postat av: Moster

Lycka till med ditt nya boende och krya på dig från förskylningen.Lägg gärna upp några bilder från ditt hem så vi får se. Många kramar från moster med familj!

2010-02-02 @ 09:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0