Den förlorade frun.

Klockan är två på natten och jag har precis krypit ner under mitt älskade duntäcke. Föregående natt spenderade jag över tretton timmar här i värmen, något som var väl behövt efter ett sådant lyckat nyårskalas.
Idag släpade jag mig själv in i duschen vid tre tiden då jag var bjuden på släktmiddag hos framor vid fem snåret. Jag lovar att det var en pärs, jag hade kunat stanna i sängläge dagen igenom. Men såhär i efterhand var det nog bra att jag steg upp, för det var dels väldigt mysigt hos farmor och så har jag hunnit spendera sex timmar ute i Malgovik hos Alexandra ikväll, det är nog den längsta tid vi fått tillsammans sedan jag lämnade vår gemensamma lya på Ila den 18 juni och det är nog först nu jag förstår hur mycket jag saknat våra stunder tillsammans. Samtalet gled direkt in på resan/resande och jag flyttades tilbaka till Bali för en stund och kanske insåg yttligare vad otroligt mycket resan gav mig och vilka fantastiska upplevelser! Det känns nästan som att det var en dröm, har jag verkligen fått uppleva det där? Otrolig natur, fantastiska möten, upplevelser utan dess like, total stresslöshet, kärleken... wow.

Livet, nu är jag redo. Med 2009 i bagaget kommer 2010 att bli OTROLIGT!

F.ö. hämtade jag januari schemat idag och jag har inga pass förän den 9:onde - O, vad jag ska njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0