Mitt liv i lådor.



Jag som hade så lite saker. Tills jag började packa. Det har tagit mig precis hela dagen att samla ihop kläder, porslin, gamla foton, acessoarer, prydnader och f*n och hanns momor. Men snart är jag i hamn. Redo att ta mitt pick och pack och resa till min nya hemstad Umeå.

Allt känns bra nu. Det blir Engelska jag ska läsa, möjligtvis en gnutta psykologi.
Inte för att jag inte kom in på läkarprogrammet, för det gjorde jag! Men nej, jag känner bara motstånd och vet egentligen inte varför jag sökte från första början. Må hända att jag nu har tagit mitt livs sämsta beslut. Men om det är fallet så skall jag försöka stå för det. Jag väljer isället mitt eget välbefinnande.
Jag funderar på en ny facebookgrupp; "Vi som kommit in på både läkarprogrammet och psykologprogrammet - men valt att läsa en 30p-kurs istället" - Oddsen talar för att jag blir enda medlemen.

 


Kommentarer
Postat av: Loonin

Haha jag tycker absolut du ska starta den gruppen. Vem vet, du kanske blir förvånad över hur många som joinar? Kanske...? :P



Gillar att du lyssnat på dig själv och gör dina egna val, inte det allmänna tyckets. Go Emma!



Kramar in massor.

2010-01-20 @ 16:08:24
URL: http://monki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0