Hej hopp!

Tiden går så fort, jag har redan hunnit vara två veckor på univeritetet och äntligen har jag fått lite ordning på den tillvaron, det slutade med att jag nu studerar psykologi på heltid och så läser jag bara 7,5poaäng engelsk litteratur. Alltså prcis tvärt emot den ursprungliga planen. Well well, jag trivs som fisken i vattnet och kursen är hittills superintressant.

Ikväll har jag packat ihop mina saker som jag spritt ut över hela My´s lägenhet och dragit mig ner till Linn och Fredrik där det nu lagas lax och klyftpotatis medans paret ifråga sitter i fin opeln på väg mot flygplatsen för att hämta Dala. Det känns underbart skönt att det här är sista kvällen som nomad (Fredrik påstår att man säger "luffare" på svenska!) och att jag imorgon ska få flytta in i mitt alldeless egna hem.

Oopps, här kommer dom hem, nu ska kramas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0